sreda, 24. avgust 2011

SIR MILLIAM REPLIES

The things are good. Milan je sprejel izziv - za katerega upam(o), da bo dobil še kakšen sequel, prequel ali pa vsaj remake.
Še vedno pa je tudi je peklensko vroče. But - "the winter is coming" - says George R. R. Martin. Till then you'll just have to suck it up :P
Milan je svoj tekstič sicer objavil kar pod komentarje - vendar mislim, da si vsekakor zasluži malo bolj proper place - zato sem si ga dovolila pripopati v prispevke in ga pobarvati s par slikcami. "Cuuuz America is just so cool".
Promsied land
And now, ladies and gentelmen - directly from the US of A - SIR Milliam Mandeljc!

Milliam Goldwin Mandeljc

Millam ... the "show" is yours ...

"Torej, ura je skorajda pol desetih ponoči na TEJ strani zemeljske poloble. Tudi sam sem nekaj časa imel namen in seveda željo pisati blog, pa se bom odz(i)val kar tule:P Vsekakor Ana, all five thumbs up. Wait, that's not a thumb... 
Anyweez, z bolečim spoznanjem, da je res prav vse, kar je Ana zapisala, OK, ne bolečim, in OK ne spoznanjem, ampak ogledalom, ki ga nosim s seboj naj na tem mestu zapišem, da gre v bistvu še za nekaj likov (I have many skills!!), ki so vsak po svoje izgubljeni v svetu nestanovitnih obrazov. Ampak očitno je ta nemogoča mešanica vseeno prodrla na prve strani blogov. Just had to write that, as it sounded very milliamesque.
America, America...my dear Watson..., kaj neki naj o Ameriki zapišem? Čeprav sem morda tu šele nekaj dni, mi je že dolge 3 dni jasno, da večina stereotipov drži. (Pa precej manj stereoidov. Razen, če imajo drugačen vpliv.) Kateri to so, ne bom prav jasno zapisal, saj google translate sedaj opravi precej zahrbtno dobro delo, jaz pa tukaj potrebujem še kar nekaj poznanstev.  
Kakorkoli, če morda navržem le danajšnji utrinek kot materino dušico v čaj spokojnosti: Že zjutraj sva se v razmajanem a zvestem pick-upu s kolegico odpravila na bližnji konec rta, t.i. Point Lookout, kjer se polotok z mestom St' Mary's City tu v Marylandu prav idilčno zaključi. Nekoč vojaška postojanka krvave civilne vojne, danes zelo priljubljeno počivališče in kopališče, ki pa trenutno ne ponuja kakšnih večjih kopalnih užitkov, saj po njem plava cela vojna odprava meduz.

Jellyfishez :)

Prav na tem polotoku so se tla prvič stresla. Majale so se skale. Oz. skalice. Potresek. Prvi potresek v tem delu ZDA po mnogih desetletjih, kot sem izvedel kasneje.
Oz. če skrajšam to burno stihijo narave na njihova poročila: According to the BRAKING NEWS: An earthquake with a preliminary magnitude of 5.9 struck near Washington, D.C. The Pentagon has been evacuated, CNN reports. "When the building began shaking rather violently, hundreds of people began streaming out," she said, because many people thought that the building was under attack.
Ali kot sem to doživel jaz: According to a man down at a pier where I was at the time: "It 'as the most sceaaaaary I felt all my l'ife". Beri z naglasom. Močnim naglasom. 
Nekateri pripisujejo ta potres trenju v zemlji. Spet drugi razlog za to vidijo v moji nervozi. Kaj pa vem. Zabava me.

Hehe - res se nisem mogla upret :D

V vsakem primeru bom še kar nekaj časa 'rollin on the river', St' Mary's River that is, in ne rollin in the deep Adele way. I like her tho. 
Upam, da koga ne moti moja slonglešina. If it does, Ana je začela z njo. Če še vedno, walk away, Billie Jean, walk away. Or I'll go Ike on you. 
Anyways, I have much more to say, my dear commoners, but suffice it should. For now. We'll see."

Soon.

Modestly yours, Milliam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar